Sunday, November 21, 2010

hungry





tadaaaa, makanan kegemaran ku. sgt sedap dan mengancam.. x kira waktu untuk di mkn,why? sbb burger adalah sejenis makanan yg sng sgt nk jumpa kat mana2. btol x? diantaranyer mcm aku lah,oppps! heheh,simple untuk di masak tinggal order je kat abg jual bger tu, nti abg tu mesti ckp tggu jap dik,dlm 5 minit siap lah.. aku iye kan je..tup,tup x sampai 5 minit bger pun siap.. huh?cmne? besh kan mkn bger..x pyh nk tggu lame2.. tp yg besh nyer kat tempat ruma aku ni ade bger yg bley delivery,huh mane x nye aku order hari2.. kene pulak bger tu mmg umphhh lah~ jd x salah la klw satu dunia ni suke mkn bger.mmg ramai owg suke mkn bger..ade bger ayam,lembu,kambing.arnab pun ade. nk di pendek kan cite mcm2 jenis ade lah. betol,klw korg sume x caye. huh,tgk ni :





ckp pasal bger,bapak aku pown dah balek keje tu bawak balek bger lagi. now,aku pulak nk santap bger tu, adiah ucu grasias.   *maksudnyer jumpa lagi


p/s: saje nk letak gambar bger tu besa2,bia bernafsu :)

No comments:

Post a Comment