Sunday, November 21, 2010

ice blended


  
nampak mcm x sedap kan? why?sbb nampak, alaaa mcm dah biasa kan.. tapi hakikat nyer bende ni lah yg aku idam kan sgt malam tadi.ntah lah,x tawu nape.. nak ilang kan kempunan sebelum tido aku minun je la air kosong kat dlm botol tepi katil aku tu. bley tahan jgk rasanye,haha~  akibat kempunan bgun tido pagi tadi sgt la kering tekak, so benci! and now,aku dah pown dpt mnum ice blended,hahah so happy cgt! my adek siti la buat kan tapi sebelum suruh die wat kan kene lah ampu2 die sket,puji2 sket.. ice blended yg die wat kan untuk aku tu so manis cgt! aku x tawu lah bape sudu die letak gule,hermm~ nak x nak minum je lah kann.. owg dah buat kan.. tapi kan,klw la die jual ice blended yg die buat tu aku rasa 2 ke 3 kali je owg dtg.. lepas tu ddk ngaga je tggu pelanggan,huhu anyway,good job  :)

No comments:

Post a Comment